Fredrikinkatu 77 A 1, 00100 Helsinki Ma-to 7.30 - 19.00 Pe 8.00 - 15.00 09 586 8150 / 09 694 7677

Hilkka Kalsi

//apollonian.evue.eu/wp/wp-content/uploads/2020/04/cv_hilkka_kalsi-2.png

Hammaslääkäri

Palvelukielet: FIN, ENG, SWE, GER, RUS
Toimenpidehuone: 3

Valmistuin hammaslääkäriksi Helsingin yliopistosta vuonna 1986.
Olen siitä lähtien toiminut yksityishammaslääkärinä Helsingin keskustassa, Apollonian Hammaslääkäreissä. Toimenkuvaani kuuluvat kaikki perushammashoidon toimenpiteet oikomishoitoa lukuun ottamatta. Painopiste antamassani hammashoidossa on suun sairauksien ennaltaehkäisy ja erityisesti ientulehduksen pitkäjänteinen hoito, sillä ientulehdus vaikuttaa hammaslääkärin antamasta hoidosta eniten potilaan yleisterveyteen. Lisäksi olen tehnyt yli 4000 keraamista täytettä ja useita satoja implanttikruunuja sekä viisaudenhampaan leikkauksellisia poistoja.

Pitkät asiakassuhteet ovat laadukkaan hoidon kulmakivi.
Panostan työssäni henkilökohtaisiin, pitkiin hoitosuhteisiin, jolloin opin tuntemaan potilaitteni suut perusteellisesti. Tämä mahdollistaa yksilöllisen, tarkoituksenmukaisen ja terveyttä ylläpitävän, kuhunkin suuhun sopivan hammashoitosarjan räätälöimisen ja vuosien varrella annetun hoidon pysyvyyden seuraamisen. Vanhimmat potilassuhteeni ovat työurani alkuajoita 1980-luvun lopulta ja ilokseni olen saanut huomata vuosien varrella runsaan suosittelijoiden määrän potilaissani.

Uudet ja tarvittaessa nykyisetkin potilaat saavat tarkastuksen yhteydessä veloituksetta kirjallisen hoitosuunnitelman ja kustannusarvion. Suunnitelma käydään aina läpi yhdessä potilaan kanssa ja tarvittaessa käsitellään myös hammashoitopelkoon liittyviä asioita. Käytän paljon suukameraa, jonka avulla potilas pääsee omin silmin näkemään kulloisetkin hoidon tarpeessa olevat hampaat. Kustannusarvion läpikäymisen yhteydessä potilasta autetaan tarvittaessa priorisoimaan hoitotoimenpiteitä suun terveyden kannalta parhaan ratkaisun löytämiseksi.

Jatkuva kehitys tuo uusinta tietoa.
Koska paras hoito vaatii ajantasaiset tiedot, on kouluttautuminen minulle tärkeää. Käyn säännöllisesti kursseilla Suomessa ja tarvittaessa myös kongresseissa ulkomailla, jotta tietoni pysyvät ajan tasalla.

Meillä on hammaslääkärimieheni Hemmo Kalsin kanssa ollut onni ja ilo työskennellä pitkään samojen, erittäin ammattitaitoisten hammashoitajiemme kanssa. Tiina Liukko tuli taloon yli 20 vuotta sitten ja Sari Saastamoisellakin alkoi juuri 16. työvuosi kanssamme.

Lue Iltalehden juttu ientulehduksista.

Varaa aika soittamalla:
Tai verkossa: